Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Stowarzyszenie Chór "Halka" Kozłowa Góra z Piekar Śl.

2011

Po raz drugi przyjęliśmy zaproszenie na Międzynarodowy Festiwal Chóralny w Budapeszcie po Jubileuszu Stulecia w 2011 r.  Po przyjeździe, w dniu 1 grudnia spotkaliśmy się z 9 chórami z 7 krajów na Koncercie Inauguracyjnym  na Uniwersytecie Obrony Narodowej, podczas którego wszystkie chóry prezentowały się pozostałym śpiewakom Po koncercie odbyła się próba na Koncert Galowy. Wieczorem odwiedziliśmy jeszcze Wzgórze Gellerta a 2 grudnia od rana zwiedzaliśmy zamglony niestety Budapeszt. Widzieliśmy Most Łańcuchowy, Wzgórze Zamkowe, Baszty Rybackie, Kościół Macieja i zrobiliśmy zakupy w Zabytkowej Hali Targowej. Wieczorem wystąpiliśmy z koncertem w kościele św. Teresy. Po koncercie spędziliśmy wspaniały Wieczór Regionalny w restauracji. 3 grudnia w Bazylice św. Stefana odbyła się próba wszystkich chórów przed wieczornym koncertem Galowym. Po próbie kosztowaliśmy bożonarodzeniowe smakołyki na Jarmarku przed Bazyliką. Wieczorny Koncert Galowy był bardzo uroczysty. Wszystkie chóry zaprezentowały swój repertuar, a na koniec wszyscy śpiewacy razem zaśpiewali dwie kolędy.